Мальовниче природнє оточення  закладу, актуальність ідей В.О.Сухомлинського стали поштовхом для колективу до глибинного вивчення та впровадження в практику педагогічної спадщини великого педагога.

У нашому садочку значна увага приділяється природі, адже ознайомлюючись з нею педагоги розв’язують комплекс завдань: розвивають сенсорну культуру, мовлення і мислення, допитливість і спостережливість. Вже переступаючи поріг «Казки» дошкільнята потрапляють у царство природи. Вихователям є про що говорити зі своїми дітьми, є з чим знайомити їх, чим дивувати, зачаровувати, вражати, щоб замислюватися, міркувати,просто милуватися.

До освітнього процесу  введені: «уроки мислення» художнього та логічного типу, «подорожі на хмаринках», заняття на»екологічних стежинах», морально – етичні бесіди на основі творів В.О.Сухомлинського, складання казок і загадок, оповідань, поетична творчість.

Мовленнєво – творча діяльність займає значне місце в житті наших дітей. І це невипадково. Адже цей вид творчості є природним для дитини, важливим засобом самовираження, самореалізації, який виявляється у різних видах діяльності, Під час Сюжетно – рольових ігор діти складають казкові, ігрові діалоги, сценарії; під час пізнавальної діяльності –  вислови – міркування, вислови – пояснення, вислови – запитання; В образотворчій, музичній театральній діяльності, конструюванні – акомпонемент дій, їхній коментар, словесне малювання; у спілкуванні з однолітками та дорослими                        – через само презентацію і фантазування; в художньо – мовленнєвій діяльності _ складають казки, оповідання, вірші, дражнили, мирилки, лічилки, скоромовки, загадки, заклички. В кожній групі є бібліотека власних творів дітей, виготовлені книжечки – саморобки, які з задоволенням ілюструють діти.

В своїй роботі педагоги дотримуються думки, що найважливіше не навчити дитину, а допомогти їй у розкритті й  реалізації своїх можливостей. Досить зацікавити її, – і вона буде творцем. Ми переконані – кожна дитина неповторна і унікальна. Якщо створити умови для її розвитку, в дитини неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою.