У нашому закладі працюють талановиті педагоги, віддані своїй справі
Виховуючи дітей, ми прагнемо
- Любити дитину такою, якою вона є;
- Поважати в кожній дитині особистість, виховувати в неї почуття гідності та відповідальності за себе та свої вчинки; Хвалити, заохочувати, підбадьорювати дитину, створюючи позитивну емоційну атмосферу довкола неї;
- Вірити у можливості кожної дитини, у те добре, що закладено в неї, у перспективи її розвитку, знаходити її сильні сторони. Розкрити душу дитини перш, ніж її розум; Вчиняти так, щоб кожна дитина відчувала: можливості закладені в ній самій – «Ти все можеш» – головна формула освіти;
- Вчити дитину працьовитості, турботі про близьких, повазі до інших людей, виховувати бажання допомогти;
- Помічати не недоліки дитини, а динаміку її розвитку;
- Зробити батьків дитини своїми союзниками у справі виховання.
Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти ставить перед собою завдання
- Формувати життєву компетентність та творчість дошкільника через реалізацію завдань Базового компонента дошкільної освіти.
- Створити індивідуальну освітню траекторію кожного малюка.
- Розвивати творчі здібності дошкільників шляхом інтеграції мовленнєвої, музичної та театралізованої діяльності, через співтворчість дитини і вихователя.
- Сприяти формуванню логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку через впровадження інтерактивних технологій.
- Продовжувати роботу щодо формування здоров’язбережувальної компетентності дітей, формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності.
- Активізувати пошук нових форм співробітництва родини і закладу.
Пріоритети діяльності
Педагогічна проблема:
«Становлення і повноцінний розвиток життєво компетентної творчої особистості через активізацію мовленнєвої діяльності та реалізацію творчих нахилів і здібностей в соціумі»
Пріорітетні завдання:
– Цілісний підхід до формування дитячої особистості, підготовка її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності.
– Модернізація змісту і форм педагогічного процесу на основі комплексного підходу до розвитку особистості.
– Збереження та зміцнення здоров’я дітей з раннього дитинства.
– Інтеграція родинного і суспільного виховання.
– 100 % охоплення дітей старшого дошкільного віку умовного мікрорайону дошкільною освітою.
Для реалізації мовленнєво – творчого розвитку особистості на засадах педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського до навчально-виховного процесу введені:
– «уроки мислення» художнього і логічного типу;
– «подорожі на хмаринках»;
– заняття на «екологічних стежинах»;
– морально-етичні бесіди на основі творів В.О.Сухомлинського;
– складання казок, загадок, оповідань;
– поетична творчість.
Всі вікові групи в закладі мають профільне спрямування.